MENÜ
Üdvözlünk a Dark Army klán oldalán!
Ez a Dark Army klán hivatalos oldala.

ai_corpseCount [0 - 64] - A maximális számú holttestet határozza meg a képernyőn. , 0 és 64 között, csökkentsd a számot és több FPS-ed lesz nehéz harci színhelyeken.

cg_brass [0,1] ? Alapértelmezett: 0, kikapcsolja a kirepülő töltényhüvelyeket. Ez kissé javíthatja FPS-ed mikor tüzelsz a fegyvereddel.

cg_blood 0/1 - Vér.
cg_chatTime 0-60000 - A chatbe írt szöveg megjelenítésének ideje (millisec-ben).
cg_drawBreathHint 0/1 - The text that says press such and such to hold your breath.
cg_drawCrosshairNames 0/1 - csapattárs nevének kijelzése, ha ráviszed a célkeresztet.
cg_drawFPS 0/1/2 - FPS kijelzése.
cg_drawLagometer 0/1 - Lagométer kijelzése.
cg_drawMantleHint 0/1 - szöveg kijelzése, ha egy tárgynál (pl. doboz, fal) fel lehet mászni.
cg_hudStanceHintPrints 0/1 - The text that says press such and such to stand up or crouch or prone.
cg_noTaunt 0/1 - Gúnyos megjegyzések ilyenek: yes sir, no sir.
cg_teamChatsOnly 0/1 - Közös chat kikapcsolása (nem látjuk, amit a közösbe írnak).
cg_drawGun [0,1] - (cheat) Alapértelmezett: 0, eltávolítja a lőfegyvermodellt a játékos előtt. Valójában a fegyver rejtetté válik, és ez javítani fogja az FPS-t, eltávolitja az összetett lőfegyvermodellt a képernyőről.

cg_marks [0,1] - Alapértelmezett: 0, megbénít minden jelzést, amit a fegyverek okoznak, lövés/robbanásnyomok , stb. - falon/földön. Ez nehéz harci színhelyeken javíthat FPS-en. Ha 1 a maximális számú jelzést tudod beállítani, amit a cg_markslimit parancs mutatt.

cg_marksLimit 0-1024 - lövés/robbanásnyomok száma.

cl_mouseAccel [0 - 100] - Gyorsítja az egérmozgásaidat. Az magasabb érték gyorsabb mozgás. Célozni nehezebb.

m_filter 0/1 - Egér "kisimítás".

cl_maxpackets 15-100 - küldött csomagok száma a szerver felé.

cl_packetdup 0-5 - egy adott idő alatti, a szerver felé küldött adatok.

com_hunkMegs [80 - 512] -A gépünk memóriájából a játék mennyit használ (ajánlott a memóriánk felét beírni).Ha 1024 akkor 512.

com_maxfps [0 - 1000] - Meghatározza a maximális frames per second (fps). Ha 0, kikapcsolva az FPS korlát. Ha magasabb 0-nál belövi FPS-edet arra az értékre. A fő ok használni ezt a parancsot hogy elsimítja framerate ingadozást. Ajánlott értékek: 43, 76, 125, 333

developer [0,1] - If set to 1, enables developer mode, which shows the game code and allows a range of functions for testing the code.

fx_enable [0,1] - (cheat) Alapértelmezett: 0, Sokféle különleges hatást a játékba kikapcsol. Ez előadást (FPS)a képminőség költségén javíthat.

r_aasamples [1-4] Meghatározza az Antialiasing szintjét (AA) . Be tudod állítani ezt miközben használod az Aliasing-ellenes opciót, játék beállítások.

r_anisotropy [0-16] - beállítja Anisotropic Filtering szintjét. Az alapértelmezés 8x, magasabb mintaaránynál jobb a szövetminőség de csökkenti az előadásodat(FPS). Anisotropy előadása jelentős hatással tud lenni bizonyos rendszerekre.

r_aaAlpha [0,1,2] - 0 legjobb előadást, 1 tétovázásmód, ami az alapértelmezés, és 2, Supersampling jobb képminőség de csökkenti az előadást.

r_autopriority [0,1] - Nem vagyok biztos hogy ez az opció mit csinál Mindennek ellenére, mikor 1-úgy tűnik, hogy képminőségben nyújt kissé jobb előadást.

r_drawDecals [0,1] - Alapértelmezett: 1, kikapcsolva megbénít minden emblémát - vagyis az ágyúzás nyomok falon, robbanások, , stb.

r_drawSun [0,1] - Alapértelmezett: 0, a nap kikapcsolása. Ez kissé FPS-t javíthat,

r_drawWater [0,1] - (cheat) Alapértelmezett: 0, Víz effektek kikapcsolása.

r_fog [0,1] - (cheat) Alapértelmezett: 0, kikapcsol bármilyen látható ködöt. Több Fps

r_forceLod [0,1,2,3,4] - (cheat) Beállítja a részlet szintjét (LOD). 0 High, 1 Medium, 2 Low, 3 Lowest és 4 semennyi.

r_fullscreen [0,1] - Alapértelmezett: 0, átvált teljes képernyősről ablakos módra.

r_gamma [0.5 - 3.0] - Beállítja a szintet a játékba Gamma (ragyogás). Normál gamma 1, 3 értéke nagyon fényes, 0.5 sötét.

r_glow [0,1] -Alapértelmezett: 0, kikapcsolja a játékban az izzást glow melyet bizonyos fényes tárgyak bocsátanak ki . Ez észrevehetően FPS-t javíthat.

r_lodBias [-1000 - 0] - Irányítja a részlet szintjét (LOD) Bias. Az alapértelmezés 0, 0 alatt progresszív módon készítik a távoli modelleket.
Modell minőségének csökkentése a távolság függvényében.

r_lodScale [1 - 4] - Meghatározza azt az arányt, aminél a LOD Bias érték érvénybe lép. Vagyis a modellek gyorsabban fognak több részletet elveszteni ha magasabb a lodscaleérték.

r_polygonOffsetBias -16-16 - Textúra borítások.Ajánlott érték -1. Nagyobb érték javit az FPS-en ,de cheat-nek minösül.


r_polygonOffsetScale -4-4 - Textúra borítások. Ajánlott érték -1. Nagyobb érték javit az FPS-en ,de cheat-nek minösül.

r_dlightLimit [0 - 32] - This setting corresponds to the Number of Dynamic Lights option in the in-game settings. However here you can specify a specific a limit to number of dynamic lights. By default 8 is the maximum number allowed in the game using the in-game settings (= High), however you can set it higher here if youre willing to reduce performance in certain areas, or you can set it at intermediate values such as 7 or 5 which are not possible using the in-game settings.

r_displayRefresh [0] - Provides the possible refresh rate modes at your current resolution, and is the same as the Screen Refresh Rate setting in the graphics options of the game. You cant specify the actual refresh rate in Hz here, only the mode which corresponds to it. To use the maximum possible refresh rate on your system for your chosen resolution, see the Refresh Rate Fix section near the bottom of page 4 of my Nvidia Forceware Tweak Guide or my ATI Catalyst Tweak Guide. Once youve overridden the default 60Hz refresh rate on your system, you should be able to choose a higher refresh setting in the in-game settings or here.

r_multigpu [0,1] - Több videokártya optimizáció.

r_gpuSync [0,1,2,3] - Bizonyos fajta videó szinkron. Ez a beállítás meghatározza a GPU szinkronizálását (graphics processing unit) .0 kikapcsol, 1 for Beginning, 2 for beforePresent, and 3 for Adaptive. Extra FPS állítsd be ezt 0-ra. Egér lagot idézhet elő.

r_mode [0,1,2,3-] - Ez a beállítást irányítja a Video Mode opciót a játékban. Kézzel ki tudod választani a játék beálitásainál az előre beállított módok közül az egyiket, 0-val, ami 640x480, 1 800x600, 2 1024x768, 3 a monitorod maximális lehetséges határozatától függően 1280x1024 és így tovább.

r_showTris [0,1,2] - (cheat)Alapértelmezett 1 , 2 bekapcsol, egyszerű vagy részletes wireframe-et tesz lehetővé.

r_skinCache [0,1] - Alapértelmezett 1, caches model skins, simább játékmenettel végződnek. Mindazonáltal igényel egy kevés memóriát, tehát aki nagyon kevés rammal rendelkezik a betöltő időt csökkentheti és FPS-t javíthat. Mindenki tartsa ezt alapon, vagy kísérletezze ki hogy lássa hogy működik a legjobban a rendszerén.

r_zfeather [0,1] - Alapértelmezett 0, kikapcsol zfeather füst-hatásokat bénít meg. These effects are covered in the In-Game Settings section of this guide under the Soften Smoke Edges setting. Note that some graphics cards may not have sufficient hardware support for zfeather smoke, and hence cant be forced to use it.

sys_SSE [0,1] -COD 2 SSE Extension támogatás. Növeli az FPS-t. Extension support on SSE CPUs (both Intel and AMD support SSE), which increases performance.

r_fullbright [0,1] - (cheat) Alapértelmezett 1, A parancs kikapcsolja az árnyékolást .

r_skipbackend [0,1] - (cheat) Nem ajánlott hogy használd ezt a parancsot.
This option appears to be for removing back-facing polygons, which would improve performance. However when enabled it appears to remove everything (the screen turns black), so it is not recommended that you use this command.

r_znear [0.001 - 16], r_zfar [0 - ?], r_znear_depthhack [0.001 - 16] - (cheat) Változtatni ezeket az értékeket jellemzően azt eredményezi, hogy a célok a közeli vagy messzi távolsággal eltűnnek vagy átlátszónak tűnnek.


sv_framerate_smoothing [0,1] - Alapértelmezett: 1 a frameratesek elsimulnak, nem láttam különbséget a akármelyik módon.


Textura Beállítások

r_picmip_manual [0,1] - Manuális picmip beállításControls whether Call of Duty 2 automatically determines the texture quality parameters, or whether your manual settings will be implemented. This is the same as the Texture Quality setting in the in-game menu. If you want to adjust the settings manually, make sure this is set to 1.

r_picmip [0,1,2] - Manuális picmip beállítás Controls the mipmap level which affects texture quality. This is the same as the Texture Resolution setting under the Texture Settings section of the graphics options. A value of 0 seems to give the best image quality, while 1 and 2 provide poorer image quality at better performance - see the screenshot comparisons in the In-Game settings section. Note, if you change this setting via the console in-game, make sure to use the r_applypicmip command to apply it to the current game.

r_picmip_bump [0,1,2] - Irányítja a bump mapping on textures.textúra bump mapping minőségét. This command corresponds with the Normal Map Resolution setting in the Texture Settings section of the graphics options. A value of 0 seems to give the best image quality, while 1 and 2 provide poorer image quality at better performance - see the screenshot comparisons in the In-Game settings section. Note, if you change this setting via the console in-game, make sure to use the r_applypicmip command to apply it to the current game.

r_picmip_spec [0,1,2] - Irányítja a (light map used) térképet , amit texturák használnak. A 0 érték úgy tűnik, hogy jobb képminőséget , amíg 1 és 2 jobb FPS-tnyújt szegényebb képminőséget. a textúrán a fény visszatökrőződésének minősége

r_applypicmip - This command applies any changes made to the r_picmip_spec, r_picmip_bump and r_picmip settings (see above) while in-game. Use this command each time you alter these settings while playing, and see the Conclusion section of this guide for a neat discovery which can boost your FPS when using this command.


Audio Parancsok

Feljegyzés: Ezeknek a parancsoknak a többsége meg fogja követelni a snd_restart parancs használatától, hogy működjön miután változott, vagy COD 2 újraindítását..

snd_bits [8 - 16] -A játékban az audió bitrátája. Az alapértelmezés 16 bites audió, ami a legjobb audió minőséget nyújt, mindazonáltal 8 bites audióba az audióminőség gyengébb de javíthat az FPS-en kevés veszteség költségén.

snd_enable2D [0,1] - (cheat) alapértelmezett: 0, kikapcsolt 2D hang - effektek bekapcsolása a jártékban hátér zene clicking buttons.
snd_enable3D [0,1] - (cheat)alapértelmezett: 0, kikapcsolt 3D hang - kapcsold be az effekteket a játékba.

snd_enableReverb [0,1] - (cheat)alapértelmezett: 0, bekapcsolt reverberation effects, EAX 3D hangzás. Ez FPS-en javíthat, de csökkenti a 3D hang valóságát.

snd_stereo [0,1] - Beállítja a hangot Mono módra. Stereó az alapértelmezett 1.
snd_volume [0 - 1] - 0.0-tól 1.0-ig beállítja a hang pontos szintjét.
winvoice_mic_reclevel - Beépített mikrofonos beszélgetés hangfelismerésének szintje.


View Parancsok

con_inputBoxColor - Console szín.
con_miniconlines 0-100 - az egy sorral feljebb említett "minikonzol" hány sornyi szöveget jelenítsen meg maximum.
con_minicontime - a "minikonzolba" megjelenő üzenet megjelenítésének ideje (millisec-ben).
con_outputSliderColor - Console szín.
con_outputWindowColor - Console szín.
con_minicon [0,1] - A konzolparancsok és játékmotor szövegoutputja működik a fő képernyőn. kiírja a konzol szövegét balra, miközben az nincsen lenyitva.

con_typewriter_printspeed [0 - 400] - Irányítja a szöveg nyomtatási sebességét amit írtak a képernyőn,mint például a tárgyilagos értesítéseket. A magasabb érték gyorsabban írja ki a képernyöre a szöveget .

cg_drawHealth [0,1] - (cheat) Alapértelmezett: 1, rajzol egy egészségügyi bárt a képernyőn. Teljes egészségre tudsz gyógyulni, ha 5 másodpercen keresztül pihensz.

cg_drawMantleHint [0,1] - If set to 0, disables the grey press Space to Mantle prompt when you are close to climbable objects.

cg_hintFadeTime [0 - *] - Meghatározza azt az időt másodpercekben hogy a képernyőn található célkeresztet eltávolítsa. Az idő bármilyen érték lehet 0 vagy magasabb.

g_deathDelay [0 - ?] -Meghatározza a másodpercek számát amit kapsz miután meghaltál, elhalványul és tudsz újra indulni. Az alapértelmezés 3 másodperc (3000), mindazonáltal csökkenteni az értéket, azt jelenti hogy sokkal gyorsabban tudsz kiheverni haldoklást és kezdeni megint.

cg_cursorHints [0,1,2,3,4] - Ez az opció hat az útra a különféle szövegpromptokra amik felváltják a kurzorodat, váltófegyverekre jelennek meg olyan a promptként mikor státusz egy fegyver fölött. Mikor 0 minden ilyen kurzorcélzást nem mutatnak, 1-en a célzást mutatják és gyorsan pulzál, 2- vagy 3 lassabban pulzál (az alapértelmezés) a célzást mutatják de statikus, és 4-en nem látok különbséget 3-mal összehasonlítva.

cg_hudCompassSize [0 - ?] - Ez a beállítás irányítja az iránytű méretét a képernyő legalsó bal oldalánál. Mikor 0 az iránytű nem mutatja, 1- ez az alapértelmezett méret. A nagyobb értékek azt jelentik, hogy az iránytű nagyobb.
hud_enable 0/1 - Iránytű ki-be kapcsolása.
hud_fade_ammodisplay 0-30 - Idő (másodpercek alatt)amej alatt elhalványodik a lövés az iránytűn
hud_fade_compass 0-30 - Idő (másodpercek alatt) amely alatt elhalványodik a iránytűt a kijelzőn.
hud_fade_offhand 0-30 - Idő (másodpercek alatt) amely alatt elhalványodik a gránát az iránytűn
hud_fade_stance 0-30 - Idő (másodpercek alatt)amely alatt elhalványodik az álláspont az iránytűn

Information/Diagnostic Parancsok

sys_cpuGHz - Mutatja a CPU-D aktuális GHz-ét.

sys_gpu - Mutatja az aktuális Graphics Processing Unitod (a GPU) grafikus kártya.

sys_sysMB [*] -Az aktuális RAM.Shows the amount of system memory (RAM) detected by the game. For example1024 is 1024MB, which is 1GB of system RAM. Unfortunately COD 2 doesnt seem to detect system memory correctly at the moment, since many people with 2GB of RAM (including me) are having it incorrectly shown by the game as 1GB. This command doesnt seem to allow a change either, regardless of where it is used.

snd_restart - Restarts the games sound engine. Ez segíthet megoldani bármilyen audió működési hibát

vid_restart - Restarts the games graphics engine. Ez segíthet bármilyen vizuális rendellenességeket vagy a működési hibákat megoldani
map_restart - Betölti az aktuális mapot.

meminfo - Bemutat néhány memóriahasználatot a konzolban.

g_log - a játék által log-olt log file neve.
m_pitch -1-1 - Vertical érzékenység.
r_dlightLimit 0-32 - maximális dinamikus fények (DX9 only).
r_rendererPreference 0-2 - renderelési mód.
r_swapInterval 0/1 - vertikális szinkronizálás (bekapcsolva a max FPS annyi lesz, mint amennyi a monitor Refresh Rate-ja).
rate 1000-25000 - Maximum bájt másodpercenként.Internet kapcsolatod sebesége.ADSL kapcsolatnál álicsd 25000-re.
sc_enable 0/1 - dinamikus árnyék (DX9 only).
snaps 1-30 - A szerver által maximum befogadott felvétel.


FPS BEÁLLÍTÁSOK:

cg_blood 0
cg_brass 0
cg_drawFPS 1
cg_marks 0
com_hunkMegs (a gépedben lévő memória felét add meg! értelemszerűen 512-nél 256-ot!)

r_aaAlpha 0
r_aaSamples 1
r_anisotropy 2
r_displayRefresh (monitorod frissítési idejét add meg. ha 85Hz-n megy, akkor 85)
r_drawSun 0
r_gpuSync 0 (bizonyos embereknél egér lag-ot idéz elő)
r_lodBias 0
r_lodScale 4
r_mode 0

r_picmip 3
r_picmip_manual 1
r_polygonOffsetBias 16 (vannak szerverek ahol nem engedélyezett, default érték: -1)
r_polygonOffsetScale 4 (vannak szerverek ahol nem engedélyezett, default érték: -1)
r_rendererPreference 2
r_swapInterval 0
r_textureMode 0 (0 értékkel iszonyat ronda, ajánlott 2)
snd_bits 8 (NEM AJÁNLOTT, a hang befolyásolja az FPS-t)
snd_khz 11 (NEM AJÁNLOTT, a hang befolyásolja az FPS-t)
snd_stereo 0 (NEM AJÁNLOTT, a hang befolyásolja az FPS-t)


EGY Komoly FPS beállításokat tartalmazó részleges CFG:
seta r_gpusync "0"
seta r_multigpu "1"

seta cg_drawfps "1"
seta cg_lagometer "1"
seta cg_blood "0"
seta cg_drawdecals "0"
seta cg_brass "0"
seta cg_marks "0"
seta cg_drawcrosshair "1"
seta cg_drawTurretCrosshair "1"

seta r_skincache "1"
seta r_aaalpha "0"
seta r_aasmaples "1"
seta r_swapinterval "0"
seta r_rendererpreference "2"
seta r_autopriority "1"
seta r_drawsun "0"
seta r_drawdecals "0"
seta r_gamma "1.5"
seta r_glow "0"
seta r_picmip 1"
seta r_picmip_bump "2"
seta r_picmip_manual "1"
seta r_picmip_spec 2"
seta r_anisotropy "0"
seta r_sunflare_max_size "0"
seta r_lodscale "2"
seta r_dlightlimit "2"
seta lodbias "-200"

seta com_hunkmegs "256" // half of your system ram
seta ai_corpsecount "1" // 0 crashes the game
seta sys_sse "1" // if your processor supports sse (most do)
seta cl_mouseAccel "0" // turns off mouse accel

// binds
bind f11 "r_applypicmip"
bind f10 "r_gpusync 3" // if you get mouse or keyboard lag
bind f9 "r_gpusync 0"


// rates
seta rate "25000"
seta snaps "20"
seta cl_maxpackets "100"
seta cl_packetdup "2

 

Asztali nézet